Orchestrální studie pro kontrabas - Jiří Pichlík

Kód: EDYS1992
zpět na předchozí výběr
Vydavatel: MIDI MUSIC STUDIO
Hudební styl: klasická • duchovní hudba
Hudební úprava: melodie
Obsazení: solo
Obtížnost: více pokročilý
Provedení: sešit - měkká vazba
Série: Český skladatel
Orchestrální studie pro kontrabas Vám přináší party pro kontrabas pro vybraná orchestrální díla Bedřicha Smetany a Antonína Dvořáka.  zobrazit více
169 Kč
+ -

skladem, ihned k odeslání

Doprava zdarma CZ od 1 500 Kč

sdílejte s přáteli:

Parametry

Kód zboží: EDYS1992
Skladatel: Dvořák, Antonín
Smetana, Bedřich
Autor / Editor: Pichlík, Jiří
Počet skladeb: 27
Počet stran: 23
Formát: 21 x 30 cm
Hmotnost: 86 g

Seznam skladeb (27)

  1. MÁ VLAST- Vyšehrad (Bedřich Smetana)
  2. MÁ VLAST- Vltava (Bedřich Smetana)
  3. MÁ VLAST- Šárka (Bedřich Smetana)
  4. MÁ VLAST- Z českých luhů a hájů (Bedřich Smetana)
  5. MÁ VLAST- Tábor (Bedřich Smetana)
  6. MÁ VLAST- Blanik (Bedřich Smetana)
  7. VI.SYMFONIE - I. Allegro non tanto (Antonín Dvořák)
  8. VI.SYMFONIE - II .Adagio (Antonín Dvořák)
  9. VI.SYMFONIE - III. Scherzo(Furiant) (Antonín Dvořák)
  10. VI.SYMFONIE - IV. Finale.Allegro con spirito (Antonín Dvořák)
Otevřít seznam skladeb (27)

Popis produktu

Orchestrální studie pro kontrabas Vám přináší party pro kontrabas pro vybraná orchestrální díla Bedřicha Smetany a Antonína Dvořáka. 

Antonín Leopold Dvořák (1841-1904) byl český hudební skladatel. Patří k nejvýznamnějším českým hudebním skladatelům a ve světě je nejznámějším a nejhranějším českým skladatelem. Inspiraci čerpal především z lidových vzorů. Dvořákova symfonická a koncertní díla jsou tradiční součástí repertoáru významných orchestrů po celém světě.

Bedřich Smetana (1824 – 1884) byl český hudební skladatel období romantismu. Patří mezi nejznámější české hudební skladatele. Od raného mládí se věnoval hudbě, zejména hře na klavír a kompozici. Za svého života působil jako koncertní klavírista, hudební pedagog, dirigent a hudební kritik. Smetana psal především díla operní a symfonická. Značný objem v jeho díle zaujímá také klavírní tvorba, soustředěná v prvních etapách jeho skladatelské činnosti. Komorní hudba je zastoupena ojedinělými, i když zásadními díly a spíše okrajové postavení zaujímají jeho sbory a písně. V padesáti letech zcela ohluchnul, ale i po ztrátě sluchu dokázal složit řadu vrcholných děl. Celým svým dílem usiloval o vytvoření svébytného českého hudebního stylu.