Slavický: Skladby pro dvě zobcové flétny (SA)

Kód: AM0028
zpět na předchozí výběr
Vydavatel: AMOS Editio, s.r.o.
Hudební styl: klasická • duchovní hudba
noty pro hudební školy
jazz • blues • ragtime • swing
hudba pro děti, žáky a studenty
Hudební úprava: melodie
Obsazení: duet
Obtížnost: mírně pokročilý
Provedení: sešit - měkká vazba
Série: Český skladatel
Skladby pro dvě zobcové flétny od Milana Slavického pro sopránovou a altovou zobcovou flétnu mají mladí flétnisté možnost seznámit se s řadou různých kompozičních postupů: od tradičně pojaté… zobrazit více
129 Kč
+ -

skladem, ihned k odeslání

Doprava zdarma CZ od 1 500 Kč

sdílejte s přáteli:

Parametry

Kód zboží: AM0028
Skladatel: Slavický, Milan
Počet skladeb: 5
Počet stran: 7
Formát: 23 x 30 cm
Hmotnost: 68 g

Seznam skladeb (5)

  1. Melancholický kánon (Melancholy Canon)
  2. Písnička (Song)
  3. Duettina-Kánon (Duettionos-Canon)
  4. Duettina-Dvanáctitónové scherzino (Duettionos-Twelve-Tone Scherzino)
  5. Duettina-Canto (Duettionos-Canto)

Popis produktu

Skladby pro dvě zobcové flétny od Milana Slavického pro sopránovou a altovou zobcovou flétnu mají mladí flétnisté možnost seznámit se s řadou různých kompozičních postupů: od tradičně pojaté „Písničky“ s průzračnou jazzovou melodií až k originálnímu „Dvanáctitónovému scherzinu“. Vzhledem k malému rozsahu zobcových fléten je tento titul také vhodný a dobře použitelný pro dva nástroje hrající ve stejném ladění.

 

Milan Slavický (1947 -2009) byl český hudební skladatel, hudební vědec a pedagog. Pocházel z hudební rodiny, skladateli byli jak jeho otec Klement Slavický, tak oba jeho dědové Kamil Voborský a Klement Slavický st.. Milan Slavický vystudoval skladbu na Janáčkově akademii múzických umění v Brně, dále se věnoval studiu hudební vědy na Filozofické fakultě UK a HAMU v Praze. Stal se hudebním režisérem a rozhlasovým dramaturgem. Zabýval se také publicistikou, odbornou muzikologickou prací a skladbou. Od roku 1990 se Slavický věnoval pedagogické činnosti na HAMU i na FF UK, na HAMU byl jmenován docentem (1997) a později profesorem (2001). V jeho tvorbě převažují skladby instrumentální. Jeho díla jsou často zřetelně strukturovaná, posluchačsky přístupná a dokáže jimi docílit výrazného emocionálního napětí.